Η Μαρίνα Σάττι πήρε φόρα: Στην Ακρόπολη για τη Eurovision – Φωτογραφίες
Η Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει το 2024 την Ελλάδα στον μουσικό διαγωνισμό της Eurovision, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας τον ερχόμενο Μάιο.
Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια και δημιουργός δέχθηκε με χαρά την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974.
Η τραγουδίστρια έχει ξεκινήσει ήδη την προετοιμασία της και μάλιστα πριν λίγες ώρες πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα στην Ακρόπολη για τις ανάγκες του εισαγωγικού βίντεο το οποίο θα αναρτηθεί στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision στα social media.
Η ΕΡΤ καταγράφει τον παλμό της Eurovision και στο TikTok, και στο πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε είδαμε τη Μαρίνα Σάττι να ευχαριστεί όλους τους θαυμαστές της για την αγάπη και τα μηνύματα υποστήριξης που της στέλνουν, ενώ την ίδια ώρα… προειδοποιεί και τους αντιπάλους της.
Μαρίνα Σάττι: “Πάμε να τους δείξουμε πώς γίνεται!”
Οι φωτογραφίες της Μαρίνας Σάττι από τα γυρίσματα στην Ακρόπολη
Ποια είναι η Μαρίνα Σάττι
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
Σχετικό Άρθρο
Μαρίνα Σάττι: Πώς θα μπορούσα να ήμουν εγώ ρατσίστρια στο διαφορετικό;
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Σχετικό Άρθρο
Μαρίνα Σάττι: “Ντεκαντάνς η πλαστική καρέκλα; Συγγνώμη, εσείς πού μεγαλώσατε;”
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.
Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.