Η Μαρίνα Σάττι στην πιο σέξι ανάρτησή της – Η απάντηση για τον… γάιδαρο στη Eurovision
Μεγάλη έκπληξη προκάλεσε η είδηση ότι η καλλιτέχνιδα που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον 68ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2024 είναι η Μαρίνα Σάττι.
Το τραγούδι που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι δεν έχει ακόμη επιλεγεί. Γι’ αυτό, τόσο η ΕΡΤ και η δισκογραφική της εταιρεία, όσο και η ερμηνεύτρια, επιθυμούν η επιλογή αυτή να είναι όσο πιο ανοιχτή γίνεται, πραγματοποιώντας κάλεσμα σε δημιουργούς να στείλουν κομμάτια.
Σχετικό Άρθρο
“Βόμβα” στη Eurovision 2024: Με τη Μαρίνα Σάττι η Ελλάδα
Και ενώ η αγαπημένη καλλιτέχνιδα βρίσκεται σε προετοιμασίες για τη συμμετοχή της στον μουσικό θεσμό, δεν ξεχνά να ενημερώνει τους θαυμαστές της για την καθημερινότητά της.
Αυτή τη φορά, η Μαρίνα Σάττι προχώρησε σε μια άκρως γοητευτική ανάρτηση, στην οποία τη βλέπουμε να ποζάρει με ένα ανοιχτό πουκάμισο.
Η ταλαντούχα ερμηνεύτρια, στην ίδια σειρά φωτογραφιών, έχει συμπεριλάβει και έναν… γάιδαρο.
Ένας από τους φαν της, λοιπόν, τη ρώτησε στα σχόλια αν θα εμφανιστεί στη σκηνή της Eurovision με το ζώο, με την ίδια να απαντά πως το έχει ρωτήσει ήδη…
“Σε έχω να σκας με κανα γάιδαρο Eurovision”, της έγραψε ο χρήστης της πλατφόρμας, με την τραγουδίστρια να του απαντά: “Δεν γίνεται, το ρώτησα ήδη!”.
Η σχετική ανάρτηση στο Instagram έχει συγκεντρώσει περίπου 7.000 likes μέσα σε λίγες μόλις ώρες.
Σημειώνεται ότι από την ημέρα που ανακοινώθηκε ότι η ελληνοσουδανή ερμηνεύτρια θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision, έχει καταφέρει να φτάσει στους 87.000 ακολούθους στο Instagram.
Η σέξι ανάρτηση της Μαρίνας Σάττι στο Instagram
Ποια είναι η Μαρίνα Σάττι
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
Σχετικό Άρθρο
Μαρίνα Σάττι: Πώς θα μπορούσα να ήμουν εγώ ρατσίστρια στο διαφορετικό;
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Σχετικό Άρθρο
Μαρίνα Σάττι: “Ντεκαντάνς η πλαστική καρέκλα; Συγγνώμη, εσείς πού μεγαλώσατε;”
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.
Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.